روشنایی به سبک موسیقی

محصولات سری جز اند بلوز الورا از موسیقی ایده گرفته‌اند. محصولاتی زیبا با توان نورپردازی منحصر به‌فرد که می‌تواند انتخابی مطمئن برای نورپردازی محیط‌های مختلف باشند.

همیشه مرزی میان دیدن و شنیدن است و سری جز اند بلوز تلاش تیم طراحی الورا برای برداشتن این مرز همیشگی است. نورهای معمارانه جز اند بلوز بر مبنای سازهای موسیقی شکل گرفته تا در هر فضایی که قرار می‌گیرد به این مرز اشاره کند. چرا که تجربه‌ی فضا در دیدن خلاصه نمی‌شود.

سری نورهای جز اند بلوز در فرم ظاهری متوقف نمی‌شوند. چشمه‌های نوری و لنزهای به کار رفته در این سری امکان اضافه شدن فیلترهای مختلف را فراهم می‌کند. فیلترهایی که بنا به انتظار و تجربه‌ای که می‌خواهیم از فضا ایجاد کنیم قادر به تغییر شکل نور معمارانه بوده تا در خلق تجربه‌ی فضا محدود به پیش‌فرض‌های نورپردازی نباشیم.

نور معمارانه جز اند بلوز

یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده محصولات سری جز اند بلوز سنت ساخت آن‌ها است. در این محصول با توجه به هنر بسیار کهنه کاسه‌گری محصولاتی شکل گرفته‌اند که بتوانند پیوندی تازه میان هنرهای در محاق قرار گرفته و فضاهای مدرن ایجاد شود.

تمام محصولات سری جز اند بلوز با ۲۴ ماه گارانتی بدون قید و شرط توسط الورا ارائه می‌شوند و مانند دیگر محصولات ارائه شده توسط الورا در صورتی که توسط نصابان ما نصب شوند ۱۲ ماه دیگر به گارانتی آن‌ها اضافه می‌شود.

انتخاب از میان سازهای جز اند بلوز

محصولات سری جز اند بلوز در حال حاضر با سه تنوع ارائه می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به فضایی که قصد نورپردازی در آن را دارید اقدام به انتخاب مدل ترومبون، های هت یا ترومبون کنید.

Up